• Vaša košarica je trenutno prazna
  • Vaša košarica je trenutno prazna

Pretafinir

  -  Aktualno   -  SLOW FASHION – održivi i etički princip
kute za liječnike

SLOW FASHION – održivi i etički princip

SLOW FASHION je relativno novi pojam koji je prvi put upotrijebila Kate Fletcher 2007.g. u svom članku publiciranom u časopisu The Ecologist i svojoj knjizi  Održiva moda i tekstil aludirajući na sličnost sa SLOW FOOD vs FAST FOOD u proizvodnji i konzumaciji hrane. Suprotno od FAST FASHION razmatra SLOW FASHION kao novi val koji se bavi etikom proizvodnje odjeće i njenim utjecajem na okoliš.

Što je FAST FASHION ili “brza moda”? To je odjeća koju poznate robne marke izbacuju na tržište tjedno, ne košta mnogo i nije trajna. Društveni mediji potiču brzu kupnju takve odjeće, kratko nošenje i brzo odbacivanje što rezultira time da je modna industrija jedan od najvećih zagađivača, odmah iza zagađenja ugljikovodicima (fosilna goriva).

SLOW FASHION je pokret koji se pojavljuje unatrag nekoliko godina kao odgovornost i svjesnost proizvođača odjeće i njenih konzumenata počevši od kvalitete upotrijebljenih sirovina, etičkog odnosa prema radnicima u procesu proizvodnje, dinamici mijenjanja stila odjeće te distribucije i kupnje odjeće sa naglaskom na brigu o okolišu.

Neke karakteristike SLOW FASHION  brendova:

  • Proizvodnja odjeće od kvalitetnih, trajnih materijala
  • Prodaja kroz male, lokalne trgovine, a ne brojne lance trgovina istog brenda
  • Lokalno dizajnirana, proizvedena i prodavana odjeća
  • Kolekcije koje karakterizira specifičan bezvremenski dizajn, a koje se ne pojavljuju kao nove više od dva, tri puta godišnje

 

SLOW FASHION je pokret koji se može smatrati pobunom na FAST FASHION. Također je važan pomak prema transparentnosti proizvodnog procesa počevši od nabave materijala i njegovog porijekla sa naglaskom na reciklirane materijale gdje je to moguće, etičkog odnosa prema radnicima kao i načina tretiranja otpada te njegovog zbrinjavanja. Transparentnost procesa proizvodnje utječe na ugled brenda, a pomaže potencijalnom kupcu da se lakše odluči za kupnju takvog proizvoda.

Također je to pokret koji stimulira kupovinu već nošene odjeće, redizajniranje stare odjeće, njenu izradu kod kuće te emotivno povezivanje sa odjećom.

 

 

 

Napišite komentar

Kupujte sa stilom! Pronađite svoju omiljenu stavku po najpovoljnijoj cijeni i otkrijte sjajne ponude svaki dan. Upoznajte nas.
Kontaktirajte nas

PRET-A-FINIR,
Nova ves 1 10000 Zagreb
Nazovite    +385 91 5173040
pretafinir@pretafinir.hr

Novi proizvodi
325,00 kn 227,50 kn
337,50 kn 168,75 kn
262,50 kn 157,50 kn
262,50 kn 131,25 kn
300,00 kn 180,00 kn
325,00 kn 195,00 kn
325,00 kn 195,00 kn
Loading
Registracija nije dozvoljena! Hvala!
X