RADNA ODJEĆA KAO VAŽAN DIO VIZUALNOG IDENTITETA
Pri izlasku na tržište brendiranje bi trebalo biti preokupacija svakog poduzetnika. Ono omogućava izdvajanje od konkurencije i uspješno pozicioniranje na tržištu. Kreiranje vizualnog identiteta važan je čimbenik svakog uspješnog brenda. pa i onog najmanjeg. Uspješno brendiranje omogućuje izdvajanje iz mase sličnih proizvoda ponudom kvalitete, a ne niskim cijenama.
Kako vizualni identitet ne utječe na ljude racionalno već emotivno izbor radne odjeće itekako je važan faktor u prvom kontaktu sa pacijentom ili klijentom.
U medicinskoj struci i industriji zdravlja i ljepote osobitu važnost u ukupnom procesu brendiranja ima upravo radna odjeća.
PRETAFINIR sa dizajneskim pristupom radnoj odjeći omogućava stomatološkim ordinacijama, polklinikama, dentalnim laboratorijima, wellness centrima, kozmetičkim i frizerskim salonima odabir radne odjeće u skladu sa odabranim vizualnim identitetom. Sa oko četrdesetak boja i sedamdesetak modela koji su na raspolaganju u paleti PRETAFINIR proizvoda može se precizno izraziti ideja kako se promovirati i predstaviti brend klijentu i javnosti.
PRETAFINIR surađuje u izgradnji vizualnog identiteta odabirom boja i prilagođavanja dizajna radne odjeće specifičnim zahtjevima kupca u promjeni detalja, pa i potpuno novo dizajniranim modelima. Iako je sam proces odabira i izvedbe radne odjeće kao dijela procesa izrade vizualnog identiteta vrlo zahtjevan, uspješan krajnji rezultat je satisfakcija za uložen trud.
Tako je Dental Estetic Studio dr. Tatjane Knego dobar primjer za uspješno brendiranje i sa radnom odjećom te redizajniranje nakon četiri godine i prelazak sa boje lavande na kivi boju radne odjeće, kao i usklađivanje drugih detalja u interijeru ordinacije.
Fotografije: Ljerka Zmaić
.